تهران، خیابان خیابان لاله زار بالا تر از منوچهری پاساژ سبحان طبقه اول پلاک ۱۰۲ معین نور
با ما تماس بگیرید

سنسور زیر سطحی دیمر دار کابینتی وارداتی 12/24 ولت معین نور

کلید لمسی زیر سطحی با قابلشیت تنظیم شدت نور ریسه ال ای دی

از {{model.count}}
مقایسه محصول
270,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
انتخاب تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سنسور زیر سطحی دیمر دار کابینتی وارداتی 12/24 ولت معین نور این محصول یکی از جذاب ترین محصولات صنعت روشنایی می باشد . سنسور زیر سطحی یک کلید روشن خاموش مخفی است که در پشت کار قرار میگیرد به شکلی که به طور مثال سنسور رو پشت ام دی اف یا چوب تا ضخامت ۲۵ میل قرار می دهید و با لمس سطح موردنظر از سمت دیگر کلید عمل میکند . شما با هر بار لمس میتوانید کلید را روشن یا خاموش و با نگه داشتن دست روی سطح مورد نظر شدت نور ریسه را تنظیم میکنید .این محصول یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنعت دکوراسیون می باشد . به علت سهولت در نصب و استفاده یکی از پر طرف دار ترین آنها ، برای استفاده از این محصول هیچ نیازی به برش یا سوراخ کردن دکور یا سطوح ندارید و این سنسور زیر سطحی کاملا از سمت دیگر فرمان می پذیرد . این محصول دارای ۱۸ ماه گارانتی بی قید و شرط می باشد .

جهت نصب سنسور زیر سطحی کار سختی در پیش ندارید

سنسور زیر سطحی دارای دو رشته سیم ورودی که روی آن با پلاک به زبان انگلیسی درج شده و ۲ رشته سیم خروجی می باشد، که از خروجی ترانس خود که یا ۱۲ ولت است یا ۲۴ ولت به سنسور زیر سطحی می دهید و خروجی سنسور را به ریسه ال ای دی خور وصل میکنید و تمام این دو خط نوشته طریقه نصب سنسور زیر سطحی میباشد .

ولتاژ کاری
۱۲ یا ۲۴ ولت
توان
۶۰ وات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...